logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۹۷۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت تنیس روی میز استان زنجان:

مسابقات حذفی تنیس روی میز برگزار می‌شود

مسابقات-حذفی-تنیس-روی-میز-برگزار-می‌شود-
رئیس هیأت تنیس روی میز استان زنجان گفت: مسابقات حذفی رده سنی نوجوانان تنیس روی میز در بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

مریم کاظمی‌راد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات رده سنی نوجوانان تنیس روی میز در بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: در بخش دختران به میزبانی اردبیل و پسران هم در بجنورد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یزدان سلطانی توانست در مسابقات منطقه سه کشوری بر حریفان خود غلبه و کسب سهمیه کند و در رقابت‌های قهرمانی حضور داشته باشد.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان زنجان با اشاره به عملکرد سلطانی ابراز کرد: این ورزشکار پرافتخار توانسته از جداول دوره‌ای عبور کند و وارد بازی‌های حذفی شود.

وی ادامه داد: مسابقات از ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه سال جاری در حال برگزار است که امیدواریم ورزشکاران غیور زنجانی سربلند و پیروز میدان باشند.

کاظمی‌راد با اشاره به بخش دختران که در شهر اردبیل به رقابت می‌پردازند، عنوان کرد: سه نفر از دختران که سهمیه داشتند، وارد مسابقات کشوری شدند. سلاله‌زهرا احمدی توانست از جداول دوره‌ای عبور و به مرحله مسابقات حذفی برسد. 

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما که رده سنی نونهال و نوجوان هستند در هر مرحله با رقیبان بزرگ‌تر از خود مسابقه داده و برنده می‌شوند که این باعث افتخار ماست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر